Pages

19 Eylül 2012 Çarşamba

Cupcake baharat takımımı seviyorum!

Merhabalar,

Bugün sizlerle ilk hamur kabartma çalışmam olan kavanozlarımı paylaşmak istiyorum. Beğeneceğim ve takım yapabileceğim kavanozlar bulmak için baya dolaştım ve 6 tane küçük, 2 tane orta boy kırmızı kapaklı kavanoz seçip işe koyuldum :)

Önce beyaz enamel cam boyası ile kavanozlarımı 2 kat boyadım. Bunun için ponpon fırça kullandım. Aslında daha kapatıcı olması için birkaç kat daha boyanabilirdi. Kavanozların içinde ne olduğunu görebilmek için kağıttan etiket şeklinde bir şablon kestim ve pencere olacak şekilde boyadım. Daha sonra boyanın kuruması için 21 gün beklemeniz ya da fırında 100 derecede 30 dakika pişirmeniz gerekiyor. (Az önce farklı blogları okurken 175 derece yazdığını da gördüm. Yapacak olursanız onu biraz araştırın). Sabırsızlandığım için ben 2. seçeneği tercih ettim :) Boya piştikten sonra cupcake resimlerimi hamur kabartma yaptım. Etiket şablonunu kullanarak kırmızı - mavi puantiye desenli bir kağıttan etiketler kestim ve yapıştırdım. En son birkaç kat sprey vernik attım. 

Ve sonuç :)

İki küçük, bir büyük :)

Önümüz böyle

Azıcık yan dönersem böyle görünüyorum

Arkadan bakınca nasılım?

Öbür yanım :)

Ailece raftayız

Sonunda gönlüme göre bir baharat takımım oldu. Güle güle kullanıyorum :)

Sevgiler,

Tuğba

1 yorum:

 
Images by Freepik